Är jag klokare för det?

Jag har levt i Sverige.
Jag har lagat paella i Spanien. 
Jag har varit på bryggeri i Tyskland.
Jag har bantat i USA.
Jag har ätit baguetter i Frankrike.
Jag har ridit kamel i Marocko.
Jag har åkt skidor i Österrike.
Jag har ätit pommes frites i Belgien.
Jag har sett lejon i Sydafrika.
Jag har skådat gråa hus i Polen.
Jag har druckit öl i Tjeckien.
Jag har badat i Indiska oceanen i Mocambique.
Jag har följt the Beatles fotspår i England.
Jag har hoppat bungyjump på Nya Zeeland.
Jag har gått på muren i Kina.
Jag har lärt mig tvätta händerna i Swaziland.
Jag har gått på cirkus i Ryssland.
Jag har läst Harry Potter i Skottland.
Jag har ätit waleskakor i Wales.
Jag har badat i Holland.
Jag har dragit roliga historier i Norge.
Jag har druckit wiskey på Irland.
Jag har dykt med tuber i Australien.
Jag har följt Nicholaj och Julie från Danmark.
Jag har frysit i Mongoliet.
Jag har ätit pizza i Italien.

Är mitt liv mer värt för det?
Är jag klokare för det?
Vem avgör?

Kommentarer
Postat av: Anna

Nej. Men du är en av de bästa, finaste och underbaraste personligheterna man kan möta. Vare sig det är i Moskva eller USA. DÄRFÖR är du mer värd!

2009-03-01 @ 21:47:19
Postat av: Moa

Klokare... Ja, jag tror faktiskt det. Rikare på erfarenheter och reflektioner. Och något har du alltid lärt dig om just dessa resmål!

2009-03-02 @ 21:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0