Filmer jag rekommenderar

Jag har alltid haft en favoritfilm. Det glädjer mig. Verkligen.
Nu har jag till och med två.

Favoritfilmer jag rekommenderar dig att se:

Vildängel
Amélie från Montmartre

Andra bra filmer jag rekommenderar dig att se:

The Notebook
Hotell Rwanda
P.S. I Love You
Pulp Fiction
Sliding Doors
Sex and the City
Good Will Hunting
Star Wars (samtliga)
Bring it on
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
Goodbye Bafana
Lejonkungen
The Kite Runner
Forest Gump
High Fidelity
Skönheten och Odjuret
Love Actually
Nyckeln till Frihet
Rachel Getting Married
The Holiday

Kommentarer
Postat av: Moa

Lejonkungen är världens bästa film! :)

2009-03-16 @ 15:29:17
Postat av: anna

Twilight???

2009-03-19 @ 17:34:53
Postat av: Sunhday

anna, jag har inte sett Twilight än. Men jag ska, jag lovar!

2009-03-22 @ 08:47:18
URL: http://sunhday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0