Jag vill leva i en saga. Finns den?

Är det helt enkelt så att man får nöja sig med 'det bästa som finns', eller kommer 'det perfekta' en vacker dag att komma?
Jag vill leva i en saga. Finns den?

Det enda jag vet säkert om min framtid är att den ännu inte finns. Lika säkert är att den kommer att finnas. Alltså måste den därimellan skapas; mellan nu och sen. Detta måste väl ge mig en hel del möjligheter att ta projektledarrollen i detta skapande.

Jag vill leva i en saga. Kan jag skapa den?
Jag tänker fortsätter sträva mot det perfekta när det gäller saker som jag kan påverka.
Jag tänker fortsätta skrämmas av, och längta efter, det som jag inte kan påverka.


En vacker dag berättar jag min saga för dig.

Kommentarer
Postat av: Hanna Hellström

Of course you can! Det är du som är regissören i ditt egna liv. Ut och skapa dig en saga girl :)

2009-03-29 @ 22:08:32
URL: http://skriiim.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0